Türk Telekom, dijital erişimin yaygınlaştırılması vizyonuyla Dünya Wi-Fi Günü'ne özel kampanya kapsamında 20 Haziran'da ülkenin 81 ilinde bulunan 7 bini aşkın Wi-Fi noktasında ücretsiz internet hizmeti sunacak. Kampanya kapsamında AKM, müzeler, kütüphaneler, stadyumlar ve toplu taşıma gibi halka açık alanlardaki Wi-Fi erişim noktalarından tüm kullanıcılar hiçbir ücret ödemeden faydalanabilecek.

Türk Telekom'un ağ altyapısı ve kullanıcı tabanına ilişkin 2025 verilerine göre, 54 milyon kullanıcı şirketin Wi-Fi noktalarında toplam 35 milyon GB veri kullanmıştır. Bu rakamlar, geniş coğrafya ve nüfusun kapsanmasında şirketin yoğun altyapı yatırımlarının kapsamını göstermektedir.

Şirket, "Herkes için erişilebilir yüksek hızda internet" ilkesiyle Türkiye'nin dijitalleşme sürecinde öncü rol almaya devam ediyor. Fiber ağlarla ülkenin uçtan uca donatılmasını hedefleyen çalışmalar, kentsel ve kırsal alanlarda dijital bölünmenin azaltılmasına yönelik stratejisinin bir parçasını oluşturmaktadır.